SISUSTAMISTA, OMPELUA, KÄSITÖITÄ JA ONNEN TUNTEITA


tiistai 13. syyskuuta 2011

Vk 26 alkamassa

Olen sairaslomalla. Olen ollut jo nyt kohta viikon. Työssä olo kävi raskaaksi. Istuminen turrutti jalat ja tuolista ei löytynyt oikeaa asentoa. Kotimatkat autolla kuluivat tuskaisesti oikeaa asentoa etsimässä ja vatsan kovettumisia seuraten. Näin ollen ehkä oli jo aika luovuttaa työntekemisestä, vaikka ei olisi huvittanut.

Kotona oleminen on ollut yllättävän ihanaa. Olen maanut ja levännyt. Välillä oli pakko tarttua ompelukoneeseen ja ryhtyä sisustushommiin. Olohuoneen rahi sai uuden päällisen ja pojat saivat lattiatyynyn joka on ollut ihan huippu. Vatsa, kaksio, uloke... Tämä vaan kasvaa ja kasvaa. Nyt siis huomenna taitaa vaihtua viikolle 26+. En kyllä ole ihan varma. Näinkö tämä kolmas raskaus menee. Viikot on aina ehkä arvioita. Muistan kun esikoista odotin niin tiesin tasan tarkkaan millä viikolla ja päivällä mennään. Nyt tiedän koska viikko vaihtuu, mutta että mihin viikkoon niin se onkin sitten eri asia.

Vointi on nyt ok. Jaksan paremmin kun lepään päivät. Pojat vien aamulla päiväkotiin ja sitten on minun aikani levätä. Vatsa ei pinkeile enää niin paljon, ja muutenkin olen virkeempi ja ehkä myös mukavampi puoliso siinä samalla.

Ensi viikolla on taas ultra. Sitä odotellessa.

1 kommentti:

yoto1 kirjoitti...

Hieno vatsa! ONNEA!